Presentat l’Acord per impulsar la millora de la contractació pública de serveis d’atenció a les persones

Sindicats, patronals, col·legis professionals i entitats del Tercer Sector Social s’han reunit amb el President de la Generalitat

El dimecres 1 d’octubre de 2014, sindicats, patronals, col·legis professionals i entitats del Tercer Sector Social s’han reunit amb el President de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, per presentar-li l’Acord per impulsar la millora de la contractació pública de serveis d’atenció a les persones.

Feu clic per veure el comunicat de premsa conjunt de la reunió amb el President Mas.

A la fotografia (feta per Jordi Bedmar), apareix Artur Mas, president de la Generalitat, al centre, i a la seva dreta, Neus Munté, consellera de Benestar Social i Família de la Generalitat, i Salvador Seliva, responsable d’RSE de CCOO de Catalunya, al costat d’altres representants de les entitats assistents a la reunió.