La plantilla d’ELECNOR i la resta de treballadors del Sector Elèctric de Tarragona es manifesten davant la seu tarragonina d’ENDESA

Avui dimecres, 1 d’octubre, suport de CCOO a la vaga

Avui dimecres, 1 d’octubre, a les 16.30 hores, coincidint amb la vaga convocada per CCOO i la plantilla d’ELECNOR, els treballadors del Sector Elèctric de Tarragona es concentraran davant la seu tarragonina d’ENDESA (Carretera de València, km 1157,5). Posteriorment iniciaran una marxa fins el Centre Cívic de Bonavista, on culminaran la jornada celebrant una assemblea de treballadors a les 18.00 h.

Els treballadors i treballadores d’ELECNOR van iniciar les jornades de vaga fa dos setmanes a causa del xantatge continu al que estan sotmesos per l’amenaça constant de traslladar persones a altres països si no accepten un seguit de retallades en les condicions de treball.

Aquesta concentració i posterior assemblea forma part de la campanya impulsada per CCOO i UGT per preservar les condicions laborals dins d’aquest sector.

CCOO d’Indústria insta a ELECNOR i la resta de contractistes d’ENDESA a parar la destrucció d’ocupació i les propostes de retallar el salari i les condicions de treball. Així mateix, fa una crida a ENDESA per a que modifiqui la política de subcontractació del manteniment per les nefastes conseqüències que provoca als/les treballadors/es i a la qualitat del servei de distribució d’electricitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’octubre de 2014