CCOO celebra una assemblea de delegats i delegades de tot Catalunya emmarcada en l’inici del període d’eleccions sindicals

Demà dijous, 2 d’octubre, al Pavelló Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs

Demà dijous, 2 d’octubre, a partir de les 11.00 hores, CCOO de Catalunya celebrarà una assemblea de delegats i delegades multitudinària a Sant Adrià de Besòs. Aquesta trobada s’emmarca en l’inici del període de concentració d’eleccions sindicals, com a element de reforçament organitzatiu davant del nou curs sindical. En el marc de l’assemblea també es tractaran altres temes com la campanya “Vaga no és delicte” i la celebració del 50è aniversari que enguany celebra el nostre sindicat.

L’assemblea tindrà lloc al Pavelló poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs (c/Dolores Ibárruri, s/n), i comptarà amb diferents intervencions de companys i companyes de les seccions sindicals de CCOO i del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Precisament, Joan Carles Gallego atendrà als mitjans de comunicació al mateix pavelló, a les 10.30 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’octubre de 2014

Agenda:
Dijous 2 d’octubre de 2014
10.30 hores (declaracions); 11.00 hores (assemblea)
Pavelló poliesportiu Marina Besòs –
c/Dolores Ibárruri, s/n. Sant Adrià de Besòs