CCOO denuncia acomiadaments massius al centre mèdic Teknon

Decisió injusta

Des de dijous passat, el centre mèdic Teknon viu un devessall d’acomiadaments. De moment han estat acomiadades un total de 23 companyes. Han estat trenta-sis hores d’agonia que han viscut els treballadors i treballadores, a l’espera que donessin per finalitzat el que van anunciar el juny com un procés obert de negociació amb el comitè d’empresa, que implicava una reestructuració de plantilla a causa de la nova adquisició del centre, ara Hospital Quirón Teknon.

A les 10 del matí, es va donar cita a la presidenta del comitè d’empresa amb el Sr. Francisco Payá, cap territorial de Recursos Humans del Grup Quirón, el qual va informar que es farien més de 10 i menys de 30 acomiadaments de personal, tant assistencial com no assistencial.

Els acomiadaments es produeixen en ple procés d’eleccions sindicals: 6 de les afectades formaven part de les candidatures que es presenten el proper 25 de setembre, i 3 d’elles amb CCOO.

Des de la Federació de Sanitat de CCOO hem sol•licitat una reunió urgent amb el responsable de Recursos Humans per exigir-li que rectifiqui una decisió totalment injusta, que per res respon a una modificació de l’estructura organitzativa de l’empresa i que en cap moment ha estat consultada i negociada amb el comitè. La reunió està prevista per avui a les 16 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de setembre de 2014