CCOO de Catalunya presenta davant la Sindicatura de Comptes els seus comptes auditats corresponents a l’any 2013

Demà divendres, 19 de setembre, a Barcelona

Un any més, en el marc de la continuada actuació de CCOO de Catalunya per aconseguir transparència en l’ús dels recursos públics, el sindicat presentarà davant la Sindicatura de Comptes els seus comptes auditats corresponents a l’any 2013.

Així, demà divendres, 19 de setembre, a les 12 h, una delegació de CCOO de Catalunya encapçalada pel seu secretari general, Joan Carles Gallego, i Jordi Llorens, director de Finances i Serveis del sindicat, es reunirà amb el síndic major, Jaume Amat, per fer-li el lliurament dels comptes.

Malgrat no tenir-hi cap obligació legal, CCOO de Catalunya vol fer aquesta actuació per exigir al Govern de la Generalitat el compliment del compromís de transparència pel que fa a la utilització dels recursos públics a les organitzacions sindicals i empresarials.

A les 12.30 h aproximadament, després del lliurament dels comptes al síndic, el secretari general de CCOO de Catalunya farà declaracions a la sortida de la seu de la Sindicatura de Comptes a Barcelona (avinguda del Litoral, 12-14), per explicar la posició del sindicat a favor de la transparència, en un moment en què aquesta històrica petició de CCOO està més justificada que mai.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de setembre de 2014

Agenda:
Divendres 19 de setembre de 2014
12.00 hores (lliurament); 12.30 hores (declaracions)
Sindicatura de Comptes – Av. del Litoral, 12-14. BCN