CCOO es concentra contra l’ampliació d’horaris comercials a Barcelona

Avui dimecres, 23 de juliol, a les 10.30 h, al passeig de Gràcia, 105

La Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (Fecoht) de CCOO de Catalunya ha convocat una concentració de treballadors i treballadores a Barcelona contra l’ampliació d’horaris comercials a la ciutat.

Per al sindicat, la decisió d’obertura els diumenges de l’estiu a alguns barris de la ciutat de Barcelona, declarats com a zona turística, suposarà un perjudici per als treballadors i treballadores del sector.

Per això CCOO fa una crida a participar en aquesta concentració avui dimecres, 23 de juliol de 2014, a les 10.30 h, davant de la seu del Departament d’Empresa i Ocupació del passeig de Gràcia, 105, de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de juliol de 2014

Agenda:
Dimecres 23 de juliol de 2014
a les 10.30 hores
Davant la seu del Dept. d’Empresa i Ocupació del passeig de Gràcia, 105. Barcelona