La Marea Blanca es mobilitza a Lleida ciutat i a tota la província

Demà divendres, 20 de juny

La Marea Blanca, de la qual el Sindicat de Sanitat de CCOO de les Terres de Lleida forma part, farà demà una jornada d’àmplia mobilització a la ciutat de Lleida i a tota la província. Vol mostrar el seu desacord amb el nou ens sanitari que la Generalitat vol crear i que pretén unificar en un sol ens públic de gestió els centres sanitaris de dependència pública de Lleida, en un termini inferior a 6 mesos, amb la finalitat de simplificar-ne la gestió, millorar-ne l’economia i augmentar la coordinació entre els nivells assistencials.

La mobilització es preveu d’aquesta manera:
– A les 8 del matí: concentració al CAP de Tàrrega.
– A les 10 del matí: concentració als següents centres d’assistència primària: CAP Primer de Maig, CAP de rambla de Ferran, CAP de la Bordeta, CAP de l’Eixample i els CAP d’Almacelles i Cervera.
– A les 11 del matí: concentració davant de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova amb l’acció “cap llit més tancat”. Aquest acte es fa arreu de Catalunya de manera coordinada amb la Plataforma en Defensa de la Salut.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juny de 2014