Fira de Barcelona té beneficis però acomiada 11 treballadors

No es descarten mobilitzacions durant el congrés de telefonia mòbil MWC

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, Fira de Barcelona també s’aprofita de la reforma laboral del Govern i s’acarnissa amb 11 treballadors, que seran acomiadats el proper 28 de febrer amb una indemnització ridícula . Aquests treballadors, de 50 anys de mitjana, feina més de 20 anys que treballaven a l’empresa.

Fira de Barcelona, motor econòmic de Catalunya, no compta en la seva nova organització amb aquestes persones al·legant que no compleixen els requisits professionals per a la seva nova organització, anomenada Growing (‘creixement’). Aquest sistema de reorganització ha comportat de manera oculta fins a l’últim moment un procés intern de selecció en què les persones s’han vist immerses en una “competició” entre companys i companyes per aconseguir mantenir un lloc de treball.

El Comitè d’Empresa, format pels sindicats CCOO i UGT, va denunciar dimecres passat a Inspecció de Treball l’empresa i aquest dilluns ha presentat propostes a la direcció per intentar recol·locar aquests 11 treballadors.

Els sindicats no descarten mobilitzacions durant el congrés de telefonia mòbil MWC (Mobile World Congress), que tindrà lloc del 24 al 27 de febrer a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de febrer de 2014