Aina Vidal aprofitarà la trobada per denunciar les polítiques austericides i per parlar del programa europeu de Garantia Juvenil

La coordinadora nacional d'Acció Jove es reuneix amb la cancellera Angela Merkel

FotoAquesta tarda, la coordinadora nacional d'Acció Jove, Aina Vidal, formarà part d'una delegació reduïda de joves sindicalistes europeus que mantindran una reunió amb la cancellera alemanya, Angela Merkel. En el marc d'aquesta trobada, Aina Vidal aprofitarà per denunciar els efectes devastadors que estan tenint les polítiques austericides promogudes per la cancellera i la seva nul·la efectivitat de cara a millorar l'ocupació. D'altra banda, durant el transcurs de la trobada es tractaran les principals polítiques de joventut europees com ara el programa de Garantia Juvenil (que estableix que qualsevol jove europeu que es trobi en situació de desocupació o finalitzi la seva formació haurà de rebre una oferta formativa, de pràctiques o una feina decent en un termini no superior a 4 mesos).
Podeu suggerir preguntes i qüestions a tractar durant la reunió utilitzant l'etiqueta #openMerkel del Twitter.
03/02/2014