Tancada i concentració de delegats el 7 d'octubre del 2013

Mobilització en la Jornada Mundial pel Treball Digne

FotoAmb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Digne, que se celebra el 7 d'octubre a proposta de la Confederació Sindical Internacional (CSI), els delegats i delegades de CCOO han protagonitzat accions per reclamar la feina digna a la nostra societat.

Amb el lema "Treball i pensions dignes. Serveis públics universals", durant la nit del diumenge 6 al dilluns 7, delegats sindicals han dormit tancats a l'església del Pi de Barcelona, per participar l'endemà, 7 d'octubre, al matí, a una concentració conjunta de CCOO, UGT i USOC, davant de la patronal Foment del Treball, a la Via Laietana de Barcelona.

Feu clic per veure:
- les fotografies de la concentració davant Foment del Treball (7-10-2013)
- el vídeo de la tancada a l'Església del Pi i la concentració davant Foment del Treball (7-10-2013), amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya (i dels delegats sindicals de CCOO de Catalunya José Antonio Hernández, Adrià Labazuy, Teresa Riera, Enric López i Remei Albó)
- la notícia "7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne" (3-10-2013)

07/10/2013