CCOO tornarà a reivindicar la Catalunya social amb la Plataforma Prou Retallades en la Diada de l’11 de Setembre

Com cada any, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional, el proper 11 de setembre. Enguany, ho farà novament amb la Plataforma Prou Retallades, amb la qual realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova amb la reivindicació de la Catalunya social i el dret a decidir de la ciutadania sobre el seu futur i, molt especialment, sobre les polítiques de retallades socials que està duent a terme el Govern de la Generalitat. El lema torna a ser “Per una Catalunya social, #jovulldecidir”. La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 9 hores, a la ronda de Sant Pere amb el carrer Girona (cantonada mar) de Barcelona. Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

CCOO de Catalunya, com a sindicat de classe i nacional, ens sentim plenament compromesos en la defensa del dret del poble català a decidir lliurement el seu futur i així va quedar palés en la Ressolució aprovada en el nostre X Congrés.

El sindicat defensem que drets nacionals i drets socials són indestriables i que ambdòs formen part de la Catalunya Social que volem construir. Per això animem a totes les persones que participin en els diversos actes i convocatòries de la Diada a fer visible, amb algún distintiu, el rebuig a les retallades i a reivindicar la Catalunya Social. També animem als afiliats i a les afiliades que participin a la cadena humana de la via catalana i no tinguin cap lloc assignat a que ho facin en el ramal que hi haurà entre Foment del Treball el Departament de Governació on participaran membres de la Plataforma Prou Retallades

Resolució del X Congrés de CCOO de Catalunya pel dret a decidir

Actes i ofrenes florals de CCOO als territoris

Prat de Llobregat
10 de setembre, a les 20 h, ofrena floral a la plaça del Mestre Estalella (Cèntric Espai Cultural)

15 de setembre, a les 12 h, Festa del treball de CCOO del Baix Llobregat al Parc Nou, on coincidiran diferents actes a l’entorn de la Diada Nacional, per evidenciar la nostra aposta per una Catalunya amb drets socials i nacionals, binomi indestriable. Amb la participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO del Catalunya.

Sant Boi de Llobregat
11 de setembre, a les 9.30 h, ofrena floral a l’Església de Sant Baldiri davant la tomba de Rafael Casanova, conjuntament amb CCOO de Catalunya.

Terrassa
11 de setembre, a les 13 h, ofrena floral a la plaça de l’Onze de Setembre.

Tarragona
11 de setembre, a les 10 h, ofrena floral al monument a Rafael Casanova. Passeig marítim Rafael Casanova.
11.30 h, ofrena floral al monument a Salvador Allende. Jardins del Camp de Mart.

Sabadell
11 de setembre, a les 10 h, ofrena floral al monòlit a Lluís Companys. Masia de Can Rull ( Parc de Catalunya)

Granollers
11 de setembre, a les 11 h, ofrena floral al monument a l’11 de Setembre

Mataró
11 de setembre, a les 10.30 h, ofrena floral a la plaça Rafael Casanova (avinguda Puig i Cadafalch).

Mollet del Vallès
11 de setembre, a les 12 h, ofrena floral al monument a l’11 de Setembre.

Lleida
11 de setembre, CCOO juntament amb la UGT de Lleida faran l’ofrena floral conjunta, a la Seu Vella (davant del pont llevadís), a les 10.30 del matí.

Manresa
11 de setembre, ofrena floral a les 10.30 h, a la plaça 11 de Setembre.

Vic
10 de setembre, ofrena floral a les 19 h, davant la placa commemorativa a Bac de Roda.

Homenatge a Salvador Allende

El Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona, amb la participació de CCOO de Catalunya, la Casa Amèrica, el Centre Salvador Allende a Barcelona i la Parròquia de Santa Maria del Taulat del Poblenou, han organitzat una sèrie d’actes per commemorar el 40è aniversari del cop d’Estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel.

La cloenda dels actes d’aquest 40è aniversari tindrà lloc el proper 6 d’octubre, a les 18.00 h, a la Parròquia de Santa Maria del Taulat amb la Cantata de Santa María de Iquique.