Els joves de CCOO demanen implicació pressupostària al Govern per dur a terme mesures per fer front a l’atur juvenil

Ple extraordinari sobre joventut al Parlament avui a les 10’00h

Des d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya celebrem la iniciativa de convocar un ple extraordinari sobre joventut al Parlament. Tal i com moltes entitats venim advertint, la situació és més que preocupant i requereix d’un impuls polític decidit.

Nombroses investigacions demostren que la situació actual d’atur i precarietat juvenil podria portar conseqüències econòmiques i socials durant dècades, i està arriscant la salut física i mental de tota una generació de joves.

Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya reivindiquem el document de propostes elaborat en el marc del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya on es prioritza i es detallen mesures per a la millora de les condicions laborals, la creació d’un espai de concertació, l’aplicació de la Garantia Juvenil Europea amb garanties, mesures per a la millora de la formació i el foment de l’autoocupació i el cooperativisme

Demanem als diferents grups polítics que defugin la temptació de firmar resolucions de boniques paraules i grans intencions però buides de pressupost.

Fer front a la situació que patim la gran majoria de joves catalans i catalanes és una qüestió de priorització, i esperem que el Govern i els diferents grups parlamentaris estiguin a l’altura.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de juliol de 2013