Assaborint la 15a Mostra de Cuines Obreres

El 30 d’abril s’ha portat a terme, un any més, la Mostra de Cuines Obreres, i amb aquesta ja s’ha arribat a la 15a edició. L’acte ha estat organitzat de manera conjunta pel Servei Lingüístic, l’Àrea de Cultura i el Centre de Formació d’Adults Manuel Sacristán de CCOO de Catalunya.

Una cinquantena d’assistents i una trentena de participants han pogut compartir aperitius, primers i segons plats, postres i begudes, amb la característica comuna que tots ells han estat preparats prèviament, a casa, seguint els processos més tradicionals o bé apostant pels productes menys coneguts.

Amb aquestes receptes i unes quantes taules ben parades per a l’ocasió s’ha aconseguit el clima perfecte per compartir experiències, anècdotes i projectes. Perquè més enllà de satisfer les nostres necessitats de supervivència més bàsiques, el menjar també ens facilita la comunicació amb les persones amb què el compartim. La cuina, doncs, no deixa de ser cultura, de la qual hem de gaudir, fins i tot en temps de crisi, perquè és un valor de tots els treballadors i treballadores.

Enguany, tots els assistents han rebut el llibre de recull de receptes de la 13a i la 14a Mostra de Cuines Obreres, així com un obsequi de productes gastronòmics. També s’ha preparat una presentació gràfica amb diverses pel·lícules que tenen com a tema central algun concepte relacionat amb el menjar.