La companya Tània Pérez formarà part de la nova Executiva de CCOO

Durant aquests 21, 22 i 23 de febrer a Madrid, s’està celebrant el X Congrés Confederal de CCOO. Amb el lema “Combatre la crisi/Renovar el sindicat”, un total de 750 delegats i delegades estan debatent per avaluar la feina d’aquests últims 4 anys, definir les estratègies de l’acció sindical en el futur i escollir les persones que tindran responsabilitats de dur-les a terme.

En aquest marc, aquest vespre s’ha votat la proposta unitària de noms de la direcció confederal, i cal destacar que la Tània Pérez, excoordinadora nacional d’Acció Jove, ha estat escollida per formar-ne part.

La Tània va ser coordinadora nacional d’Acció Jove entre els anys 2008 i 2012, anteriorment havia estat responsable d’organització de la mateixa entitat, del 2004 al 2008, i assessora de la Unió del Vallès Oriental del 2002 al 2004.

Des d’Acció Jove volem destacar la importància que té a l’hora de definir un projecte confederal el fet que l’executiva sigui representativa no tan sols dels territoris i, per tant, propera a les seves sensibilitats i realitats, sinó també pel que fa a la representativitat en temes d’edat i la regeneració que això suposa.