Joan Carles Gallego li recomana a Rosell que no s’ocupi tant de funcionaris i aturats i es dediqui a fer desaparèixer de la seva organització empresaris corruptors

CCOO de Catalunya critica les declaracions del president de la CEOE

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, ha lamentat les declaracions de Joan Rosell, president de la CEOE, en referència a aturats i funcionaris. Gallego li reclama a Rosell “que no s’ocupi tant dels funcionaris que han de garantir el bon funcionament de les institucions democràtiques i els serveis públics i es dediqui més a fer desaparèixer els focus marginals que encara hi ha a la CEOE, d’empresaris corruptors que volen i propugnen el clientelisme per la via ràpida per fer negoci.”

Gallego li recorda a Rosell que “la realitat es molt més dura que els seus anàlisi estadístics de l’EPA.” El secretari general de CCOO de Catalunya li demana a Rosell que “davant la problemàtica de l’atur cal exigir compromisos de creació d’ocupació de qualitat i no culpabilitzar a aquells que són acomiadats per culpa de les polítiques econòmiques i laborals que la CEOE promou i aplaudeix.”