Elaborat per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya i presentat el divendres 30 de novembre de 2012

Informe 'Violència masclista, situació actual'

FotoLa Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya ha elaborat un informe titulat "Violència masclista, situació actual: Actuacions vers el món del treball i vers les institucions". En ell fonamentalment s'exposa la violència estructural i els fets violents, així com la protecció que alhora pot trobar-se en el món del treball. També es reflecteix el treball del sindicat en el seguiment de les dones que demanen l'ajut de la Secretaria de la Dona, algunes per denunciar fets i altres perquè es desenvolupin les mesures previstes per les lleis.

L'informe, presentat el divendres 30 de novembre a la sala de premsa de la seu de CCOO de Catalunya, també inclou l'estat d'aplicació i de desenvolupament -realitzat des de la negociació col·lectiva- de les següents lleis: Llei d'igualtat (2007), Lleis contra la violència de gènere (2004), Llei del dret de les dones a eradicar la violència masclista (2008).

Feu clic per veure:
-l'informe 'Violència masclista, situació actual: Actuacions vers el món del treball i vers les institucions'
-les declaracions de Rosa Bofill, responsable de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya

30/11/2012