Els treballadors públics es manifesten demà pels drets laborals i socials

Convocats per la Plataforma Sindical Unitària de Catalunya a les 17.30 davant Delegació de Govern

Els treballadors públics de Catalunya estan cridats demà a una manifestació a Barcelona pels drets laborals i socials i per defensar el seu futur. La convocatòria de la manifestació ha estat realitzada per la Plataforma Sindical Unitària de Catalunya, començarà a les 17.30 hores davant la Delegació de Govern, carrer Mallorca cantonada amb Llúria i anirà fins la Plaça de Sant Jaume.

Els sindicats convocants manifesten la importància de participar en aquesta mobilització per la necessitat de defensar els Serveis Públics i les condicions laborals dels treballadors que depenen de l’administració i d’empreses públiques, greument malmeses per l’actuació còmplice dels governs d’Espanya i Catalunya.