III Assemblea Nacional d’Acció Jove #somBandaOrganitzada

El 5 i 6 d’octubre a Barcelona

Els passats 5 i 6 d’octubre es va celebrar a Barcelona la III Assemblea Nacional d’Acció Jove. Durant dos dies, més de 130 joves del sindicat van escollir el nou equip i van treballar per definir les línies estratègiques i el document polític.

La Tània Pérez, Coordinadora Nacional des del 2008, deixa el càrrec que passa a ocupar l’Aina Vidal, anterior responsable d’organització. L’Adrià Labazuy, delegat de personal del Decathlon, serà el nou responsable d’organització.

Acció Jove ha de seguir sent un espai obert de trobada i interconnexió, on delegats/des, afiliats/des i gent propera es coneixen, es formen, es capaciten i intercanvien experiències.

Acció Jove ha de ser capaç de transmetre al sindicat el canvi de codis de la societat. Continuar essent un agent de regeneració sindical, en termes sindicals i humans és una prioritat, així com també ho són la necessitat de seguir construint i estabilitzar una xarxa activa i viva de joves del sindicat (territorial i federativament parlant), i fer créixer la intervenció socioeducativa que ens pertoca com a sindicat de classe nacional i sociopolític.