Tota la informació de la vaga a l’ensenyament del 22 de maig

Convocada per CCOO, USTEC-STEs, ASPEPC-SPS, FETE-UGT i CGT contra les retallades

Els sindicats de l’ensenyament CCOO, USTEC-STEs, ASPEPC-SPS, FETE-UGT i CGT han convocat vaga a tots els sectors educatius el dimarts 22 de maig de 2012. Amb el lema “Aturem les retallades”, la mobilització ha volgut protestar contra les polítiques d’austeritat dels Governs central (ministre Wert) i català (consellera Rigau) en matèria educativa.

S’ha fet una gran manifestació de Barcelona (Plaça Universitat / Plaça Sant Jaume a les 12’30h), que ha reunit prop de 150.000 persones, i s’han fet mobilitzacions a diferents poblacions (manifestació a Lleida -davant del Departament d’Ensenyament, c/Pica d’Estats, a les 18’00h-, concentració a Girona -davant de la Delegació de la Generalitat, c. Pompeu Fabra 1, a les 12’30h- i manifestació a Girona -Pl. Independència a les 18’00h-, concentració a Tarragona -davant dels Serveis Territorials a les 12’00h- i manifestació a Tarragona -Pl. Imperial Tarraco a les 18’30h-, concentració a Manresa -Plaça de Crist Rei a les 18’00h-…).

Més informació a la web de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-L’article ‘El senyor Mas tenia un timó’ de Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament, publicat a El Periódico (22-5-2012)
-El comunicat de premsa-1 La vaga a l’educació a catalunya té un seguiment de més del 55% a les 9 del matí (22-5-2012)
-El comunicat de premsa-2 CCOO continua recollint el nombre de vaguistes a tots els sectors de l’educació (22-5-2012)
-La galeria fotogràfica de la manifestació de Barcelona (22-5-2012)
-El vídeo de la manifestació de Barcelona (22-5-2012), amb declaracions de Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya