Signat un acord de gestió de la diversitat a l’empresa Bausells SA

L’acord preveu la flexibilitat en la jornada de treball, l’acollida de nous treballadors i la no discriminació

El 5 de desembre es va signar un nou acord de gestió de la diversitat entre la representació sindical de CCOO i la direcció de l’empresa Bausells SA. L’acord estableix, entre d’altres temes, l’acollida als treballadors i treballadores que s’incorporin a l’empresa, la no-discriminació, la flexibilitat en la jornada de treball així com l’assessorament en temes d’estrangeria i altres de caràcter sociolaboral.

Aquesta signatura s’emmarca dins d’un projecte de CCOO de Catalunya que compta amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.