20.000 assistents al gran acte sindical a Madrid

Dissabte 24 de setembre es va celebrar al Palacio Vistalegre de Madrid un gran acte sindical amb presència de delegats i delegades de CCOO de tota Espanya. Prop de 20.000 persones omplien el recinte, 2.000 dels quals procedents de Catalunya.

Durant l’acte -que va començar a les 11.00h i va comptar amb la participació de Luis Eduardo Aute i altres artistes, a més d’altres militants de l’esquerra sindical i política-, delegats i delegades de diferents federacions van explicar les seves experiències sindicals.

La jornada va acabar amb el discurs del secretari general de CCOO d’Espanya, Ignacio Fernández Toxo, que va reclamar un gran pacte per l’ocupació -amb especial esment als joves-, va recriminar la manera d’aprovar la reforma de la Constitució -sense referèndum previ- i va demanar al Govern de José Luis Rodríguez Zapatero la retirada de la reforma laboral -que s’ha demostrat injusta i ineficaç-.

Feu clic per veure:
-el dossier de premsa de l’acte sindical a Madrid (25 de setembre de 2011)
-la galeria de fotografies de l’acte sindical a Madrid (d’Emili Rey)
-el vídeo sobre l’acte sindical a Madrid (de ‘ccoo’)
-el vídeo sobre l’acte sindical a Madrid (de ‘laretronica’)
-la Gaceta Sindical especial número 62