En aquest enviament parlem de la campanya a favor del poder adquisitiu dels salaris, la manifestació per l'acollida de persones refugiades, la jornada sobre el treball digne al món i el calendari de congressos de federacions i territoris de CCOO de Catalunya, entre d'altres temes.
Mira aquest email al navegador
Lluita digital

CCOO i UGT impulsen una campanya a favor del poder adquisitiu dels salaris i pel reforçament de la negociació col·lectiva

CCOO i UGT han acordat impulsar a escala estatal una campanya a favor del poder adquisitiu dels salaris i pel reforçament de la negociació col·lectiva, elements centrals de l’estratègia sindical per a aquest 2017. A Catalunya la campanya tindrà el seu punt de partida amb una assemblea de delegats i delegades el proper 23 de febrer.

Més informació sobre la campanya a favor del poder adquisitu dels salaris

Acollida de refugiats
18 de febrer, gran manifestació per l’acollida de persones refugiades i migrants
Treball digne