Valoració de CCOO de Seat de les eleccions sindicals a l’empresa

En primer lloc, volem felicitar la plantilla per l’exemple que ha donat durant el transcurs de la jornada de votació, amb una alta participació (81,21 %) cosa que demostra l’interès per les eleccions sindicals i legitima el sindicalisme de classe.

En segon lloc, volem agrair de manera molt especial a tota la plantilla que ha votat les candidatures de CCOO en els 5 centres del grup SEAT (fàbrica de Martorell, SEAT Barcelona, SEAT Components, CTS i CROS) i ha donat un vot de confiança a les dones i els homes que van ser elegits en primàries per representar CCOO.

Han estat 4 anys molt intensos per a CCOO, en els quals hem desenvolupat la nostra feina sindical basant-nos en la presència en els tallers i les oficines, hem fomentat la participació de l’afiliació i de la plantilla (assemblees, plataforma reivindicativa i referèndum del 19è conveni col·lectiu, primàries de les eleccions sindicals, enquestes, etc.) i tot això amb pocs recursos.

Però avui podem dir que la plantilla ha reconegut la nostra capacitat de treball i proposta que ha incidit en el dia a dia en benefici de la plantilla, i hem millorat  considerablement el resultat del 2015 tant en nombre de vots com de delegats, hem crescut 2 delegats al CTS i 2 delegats a la fàbrica de Martorell i hem mantingut la representativitat a la resta de centres.

CCOO a SEAT hem obtingut molts més vots que afiliats  i afiliades tenim, el que ens ha consolidat com a alternativa real, hem crescut també al comitè intercentres fins a arribar als 4 representants i hem recuperat la representació del 2011.

CCOO seguirem treballant els propers 4 anys amb més ganes i il·lusió, humils en les formes, però ferms en la defensa dels nostres principis, mantenint el nostre perfil com a sindicat de presència, participatiu, democràtic i plural, que ens ha portat a ser la millor eina per  defensar els drets de les treballadores i treballadors!

Feu clic per veure el comunicat de valoració dels resultats de les eleccions sindicals de CCOO de Seat .