CCOO dona suport a la vaga indefinida convocada pel comitè d’empresa del Grup Cacaolat i que comença demà

En defensa del calendari laboral pel 2019 en el Departament de Producció

CCOO dona suport a la vaga convocada pel comitè d’empresa del Grup Cacaolat SL. en defensa del calendari laboral pel 2019 en el Departament de Producció.

Els motius de la convocatòria de la vaga indefinida que començarà demà 3 de gener a partir de les 6 hores del matí amb afectació de 24 hores diàries, es deu a la manca d’acord en les negociacions del calendari laboral 2019 dins del Departament de Producció de l’empresa i en relació a la feina dels caps de setmana durant els mesos d’estiu.

Avui ha tingut lloc a la Inspecció de Treball la mediació de la vaga convocada pel comitè de Cacaolat. Un cop exposada la posició dels motius de la vaga per part del comitè i després d’intentar arribar a un possible acord, la mediació ha finalitzat sense aquest acord el que provoca que demà a les 6 hores comenci la vaga.

CCOO d’Indústria dóna ple suport a les justes reivindicacions dels treballadors i les treballadores de Cacaolat, en defensa del seus calendari laboral.