CCOO d’Indústria rebutgem l’ERO anunciat per Esteve Pharmaceuticals per acomiadar 103 treballadors i treballadores

En defensa dels llocs de treball dels centres del passeig de la Zona Franca i Parc Científic de Barcelona i la xarxa comercial

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO d’Esteve Pharmaceuticals rebutgem l’ERO d’extincions que ha anunciat l’empresa, que afecta 103 treballadors i treballadores, concretament, dels centres de treball del passeig de la Zona Franca i Parc Científic de Barcelona i de la xarxa comercial.

CCOO considerem que les causes econòmiques i organitzatives que esgrimeix l’empresa no justifiquen aquest expedient. Per això li exigim que retiri aquesta mesura i la instem a buscar una sortida negociada que garanteixi el manteniment dels llocs de treball.

El període de consultes començarà el proper dia 12 de novembre. Tan bon punt l’empresa faci entrega de la documentació, CCOO estudiarem les mesures oportunes i les possibles alternatives a l’expedient.

Durant el dia d’avui, el comitès d’empresa estan fent assemblees amb els treballadors i treballadores dels centres afectats per explicar la situació a la plantilla.