Molt bon resultat de CCOO a Elecnor Tarragona

CCOO d’Indústria valorem molt positivament els resultats aconseguits en les eleccions sindicals realitzades recentment als centres de treball de l’empresa Elecnor de la demarcació de Tarragona, on ens situem com a força sindical majoritària després d’aconseguir 10 dels 14 delegats i delegades que s’escollien. Uns resultats que avalen la feina feta per CCOO a l’empresa i la seva lluita per la millora de les condicions laborals de les treballadores i treballadors del sector.

Al centre d’Elecnor Sud (que va subrogar part de la plantilla de SEMI), CCOO hem entrat amb força i ens hem situat com a primera força sindical, aconseguint la majoria del comitè d’empresa, que ha quedat repartit així: 5 CCOO, 2 USOC, 1 UGT i 1 independent.

Al centre d’Elecnord Nord, CCOO ens hem consolidat com a única força sindical amb representació, després de guanyar tot el comitè d’empresa. En aquest procés hem passat de 3 a 5 delegats, tots de CCOO.