CCOO de Lleida continua la seva lluita contra les falses cooperatives de la indústria càrnia

Suport a una treballadora de l’escorxador Avidel i la falsa cooperativa Servicarne

CCOO d’Indústria de Lleida continua la seva lluita contra els falsos autònoms i les falses cooperatives, i per això denuncia la situació laboral d’una treballadora de la falsa cooperativa Servicarne que treballava a l’escorxador Avidel, antiga Milsa, del Grup Vall Companys.

Aquesta treballadora estava de baixa per maternitat. Quan la baixa es va acabar, la treballadora va demanar el reingrés a la seva feina a Avidel; aquesta empresa li respon per escrit que no li constava al seu cens com a treballadora, i la falsa cooperativa Servicarne li respon que no té feina per a ella.

La treballadora va acudir a CCOO de Lleida per exposar aquest greuge i demanar ajuda. En aquests moments el Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat està estudiant quins són els passos que s’han de seguir a partir d’ara; cal tenir en compte que a la vida laboral d’aquesta treballadora hi consta que ha estat treballant per a aquestes dues empreses: Avidel i la falsa cooperativa Servicarne.

Barcelona, 27 de juliol de 2018