CCOO exigim a Alliance Healthcare la readmissió dels dos acomiadats i que s’assegui a negociar les condicions laborals del col·lectiu de transportistes

Aquest dimecres Javier Pacheco, Josep M. Romero i José Antonio Hernández es reuniran amb els dos treballadors afectats

En el marc de l’ofensiva sindical que estem duent a terme contra la precarietat laboral, CCOO d’Indústria denunciem la situació que pateix el col·lectiu de treballadors autònoms dependents d’Alliance Healthcare i el conflicte obert davant la falta de reconeixement dels drets d’aquest col·lectiu per part de la companyia, que no vol negociar col·lectivament les seves condicions laborals. Així mateix, denunciem la represàlia que han patit dos d’aquests treballadors, quan han intentat organitzar-se per defensar els drets del col·lectiu de transportistes, ja que la companyia els ha acomiadat.

CCOO d’Indústria considerem que aquesta situació és del tot inacceptable, sobretot en una multinacional que fa gala de la seva política de responsabilitat social, i exigim a la direcció d’Alliance Healthcare la readmissió immediata dels dos companys acomiadats i que s’assegui a negociar un acord professional que reguli les condicions laborals del col·lectiu de transportistes.

Per aquesta raó, CCOO d’Indústria ens hem ofert com a interlocutors davant la companyia per fer de mediadors en aquest conflicte i hem sol•licitat una reunió amb la direcció d’Alliance Healthcare, una petició de la qual estem esperant una resposta formal per part de l’empresa.

En aquest escenari, dimecres 18 de juliol, els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, de la Unió del Baix Llobregat, Josep M. Romero, i de la federació d’Indústria de CCOO, José Antonio Hernández, es reuniran amb els dos transportistes acomiadats per manifestar-los el suport del sindicat, que durà a terme les accions oportunes per resoldre aquesta situació. La trobada serà a les 9 h, davant de les oficines d’Alliance Healthcare al Prat de Llobregat (av. de la Verge de Montserrat, 6), on els dos treballadors afectats estan acampats en vaga indefinida des del passat 9 de juliol.