CCOO exigim garanties de futur per als treballadors i treballadores del Grup Codorníu

Davant la imminent adquisició de la majoria de capital de l’empresa per part del fons d’inversió nord-americà Carlyle

Davant la notícia que han publicat avui diversos mitjans de comunicació sobre la imminent compra de la majoria de capital del Grup Codorníu per part del fons d’inversió nord-americà Carlyle, que ha estat ratificada al llarg del matí per la direcció de l’empresa, CCOO manifestem que aquesta operació ha de garantir l’ocupació al grup, així com la consolidació d’un projecte industrial de futur.

Tant el Comitè d’Empresa com CCOO del Grup Codorníu han demanat una reunió de caràcter urgent a la direcció del grup perquè aquesta compleixi amb la seva obligació d’informar la representació dels treballadors i treballadores sobre aquesta operació de venda, i per exigir que aquesta es faci amb garanties per a les treballadores i treballadors del grup. En aquest sentit, la federació CCOO d’Indústria, juntament amb CCOO del Grup Codorníu, vetllarem perquè així sigui.

Així mateix, arribat el moment, també exigirem a la nova direcció del grup garanties d’estabilitat i de futur per al conjunt de la plantilla i la definició d’un projecte industrial de futur per a la cavista catalana.