CCOO exigeix al Ministeri d’Ocupació que tanqui l’expedient de Servicarne

El sindicat adverteix que s’estan produint moviments de plantilles d’unes empreses a altres per eludir l’acció de la Inspecció de Treball

La federació estatal de CCOO d’Indústria ha pogut constatar i ha posat en coneixement de la Inspecció de Treball i Seguretat Social que algunes empreses càrnies on opera la cooperativa Servicarne estan traslladant part dels falsos autònoms d’aquesta cooperativa a empreses multiservei i altres falses cooperatives, que no estan en el punt de mira, per eludir l’actuació de la Inspecció de Treball. D’aquesta manera, intenten evitar que aquests treballadors passin a formar part de les seves plantilles, quan ho determini la Inspecció.

En el cas de Catalunya, la falsa cooperativa Servicarne, que té més de 5.000 cooperativistes al conjunt de l’Estat, opera a les empreses càrnies següents: Matadero Frigorífico de Avinyó (Avinyó), Trip Avinyó (Avinyó), Avespuga (Hospitalet de Llobregat), Girbau Martí Matadero de Aves (Ripollet), Avigen (Riells del Fai) i Carns Catalana-Pallejà (Mercabarna).

Us adjuntem la nota de premsa de la federació estatal sobre aquest tema.