Enquesta sobre els convenis del metall de Barcelona, Tarragona i Girona

Foto Aquest any 2018 hem de negociar els convenis del metall de les províncies de Barcelona, Tarragona i Girona. Davant l’inici dels processos de negociació, que tot just estem encetant, CCOO d’Indústria de Catalunya hem posat en marxa un procés participatiu per conèixer la realitat del sector i quines són les principals preocupacions dels treballadors i treballadores del sector, i començar a preparar la plataforma reivindicativa dels tres convenis d’una manera molt més participativa, implicant la representació, l'afiliació i els mateixos treballadors i treballadores en tot el procés negociador, ja des de la construcció de la plataforma.

Per aquesta raó, CCOO d’Indústria hem elaborat una enquesta que ens ha de permetre prendre el pols al sector i detectar les principals reivindicacions, necessitats i mancances existents. Una enquesta que està oberta al conjunt de l’afiliació i dels treballadors i treballadores dels sectors siderometal·lúrgics de les tres províncies. La vostra participació és molt important, per això us demanem que respongueu l’enquesta, accedint-hi a través d'aquest enllaç:

- Enquesta del metall (versió CATALÀ)
- Enquesta del metall (versió CASTELLÀ)

L’enquesta es podrà respondre en línia fins al dia 19 de gener; també la trobaràs en format paper als sindicats intercomarcals d’Indústria.

Ajuda’ns a construir la plataforma dels convenis provincials del metall!

PARTICIPA-HI!
08/01/2018