CCOO de Seat renova els òrgans de direcció i aprova el Pla de treball per als propers 4 anys

Rafa Guerrero ha estat reelegit com a secretari general intercentres, amb un 87% de vots

“De la consolidación a la ofensiva. El reto de crecer”. Amb aquest lema es va celebrar dissabte 18 de novembre la 8a Conferència de CCOO del Grup Seat, en la qual es van renovar els òrgans de direcció del sindicat, es van rendir comptes a l’afiliació de la feina feta per la direcció sortint i es van aprovar els documents d’Acció Sindical i Organització per al pròxims quatre anys.

Rafa Guerrero va sortir reelegit com a secretari general de la Secció Sindical Intercentres de CCOO de Seat i encapçala la nova Comissió Executiva Intercentres, que està formada per 15 delegats i delegades en representació dels diferents centres de treball de Seat. Ambdues candidatures van sortir amb un 87% de vots.

En la seva intervenció, Guerrero va posar en valor la feina realitzada en aquests 4 anys, malgrat les dificultats que han hagut d’afrontar i el complex context del sector de l’automoció. Han estat quatre anys de treball dur per la defensa de l’ocupació i els drets laborals, en els quals s’ha anat consolidant el projecte de CCOO a Seat i cal seguir a l’ofensiva i continuar lluitant per la millora de les condicions de treball de la plantilla.

En el marc de la conferència va intervenir el secretari general de CCOO de Industria estatal, Agustín Martín, que va destacar la feina feta per la direcció sortint i va instar la nova Executiva a continuar treballant dur per encarar els reptes i les oportunitats de futur que afronta la indústria de l’automoció en els propers anys. També va prendre la paraula el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, que va destacar no només la feina feta per CCOO de Seat en aquests 4 anys, sinó també què són i què representen.

Amb aquesta conferència, CCOO de Seat tanca el seu procés congressual, en el marc del qual ha renovat els seus òrgans de direcció als diferents centres de treball. Les executives dels diferents centres estan encapçalades per Rafa Guerrero a Martorell, Ricard Juan a Zona Franca, Carlos Montías a Seat Componentes, Cristina Pérez a Recanvis i Sergi Gomila al Centre Tècnic.

GALERIA D’IMATGES DE LA 8a CONFERÈNCIA

Una important delegació de CCOO estatal i de Catalunya visita les instal·lacions de Seat Martorell

Com a preàmbul de la 8a Conferència de CCOO del Grup Seat, la Secció Sindical Intercentres va organitzar una visita a les instal•lacions de Seat Martorell en la qual va participar una important delegació de CCOO estatal i de Catalunya, encapçalada pels seus secretaris generals, Unai Sordo i Javier Pacheco, respectivament. També hi van ser una representació de CCOO d’Indústria, encapçalada pels secretaris generals estatal, Agustín Martín, i de Catalunya, José Antonio Hernández, la responsable d’Organització de la federació, Marian Pérez, i els responsables d’Indústria del Baix Llobregat, Álvaro Muñoz, i del Barcelonès, Anna Núñez; a més del secretari general de CCOO del Baix Llobregat – APAG, Josep M. Romero.

En el decurs de la visita es van reunir amb una representació de la Secció Sindical Intercentres per valorar la situació industrial del sector i de l’empresa i posar en comú les propostes de futur per afrontar els reptes que es plantegen en els propers anys.

GALERIA D’IMATGES DE LA VISITA