CCOO exigeix garanties per a l’ocupació i les condicions laborals davant la compra de Pronovias per BC Partners

Davant l’anunci del procés de venda de Pronovias al fons inversor BC Partners, CCOO d’Indústria de Catalunya exigeix a la direcció de la companyia que en aquest procés es garanteixin els llocs de treball i una ocupació digna, de qualitat i amb drets, així com el manteniment de les condicions laborals, socials i econòmiques regulades en el Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció. CCOO també demana una reunió amb la nova direcció de la companyia perquè expliqui quin és el pla industrial i de futur que tenen per al Grup Pronovias.

Aquest dilluns la direcció de San Patrick, propietària del Grup Pronovias, va informar el comitè d’empresa de l’inici del procés de venda de la companyia al fons inversor BC Partners. L’empresa va presentar l’operació com una oportunitat de modernització per a la companyia i va assegurar que es continuarà treballant en les mateixes condicions i amb la mateixa plantilla i amb el mateix equip directiu.

Segons va explicar la direcció de Pronovias, el fons inversor té la intenció de continuar amb l’estratègia de la companyia, impulsar significativament el seu desenvolupament a Estats Units i liderar la integració del fragmentat mercat dels vestits de núvia, per continuar creixent com a companyia.