VI Consell de Seccions Sindicals de CCOO d’Indústria de Catalunya

El proper 13 de juliol es farà el VI Consell de Seccions Sindicals de CCOO d’Indústria, al qual estan convocats els secretaris generals de les 121 seccions sindicals que en són membres.

En aquesta edició l’eix del debat serà el Pacte nacional per a la indústria (PNI), amb l’objectiu de posar en comú què és, què significa per a la nostra federació i les seves implicacions en el desenvolupament industrial del país. Una mesa integrada pel secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco; el secretari d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, Joan Aregio, i un representant de Foment del Treball, explicaran el detall del PNI.

Després els assistents es dividiran en quatre grups de treball que analitzaran diferents aspectes del PNI amb la dinamització de diferents sindicalistes que han participat en l’elaboració de les propostes del PNI. Concretament, s’analitzaran les qüestions relacionades amb la formació, la indústria 4.0, l’ocupació i la transformació social, i les infraestructures, el finançament i el model energètic. Les conclusions de cada grup es presentaran després al plenari del consell.

Programa del Consell