Els comitès de Codorniu anuncien mobilitzacions contra l’ERO

CCOO dona suport a la convocatòria de vaga prevista per als dies 25 i 31 de maig

CCOO d’Indústria denuncia l’actitud i la poca voluntat que està manifestant la direcció del grup Codorniu en la negociació de l’expedient que ha presentat per acomiadar un centenar de treballadors i treballadores. Quan pràcticament s’ha esgotat la meitat del període de consultes de l’expedient, la direcció de Codorniu manté unes propostes del tot insuficients i que no permeten avançar cap a mesures alternatives no traumàtiques.

Davant d’aquesta situació, els comitès d’empresa de Codorniu, amb una àmplia majoria de CCOO, fan una crida a la mobilització de tots els treballadors i treballadores del grup contra l’ERO i convoquen vaga a l’empresa per als propers dies 25 i 31 de maig. CCOO d’Indústria dona suport a la convocatòria.

CCOO considera inassumibles les propostes econòmiques que planteja l’empresa i denuncia que les prejubilacions anunciades no van acompanyades dels percentatges i convenis especials necessaris per garantir als treballadors de més edat arribar a la jubilació en unes condicions dignes.

CCOO exigeix a la direcció de Codorniu la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar amb la representació de la plantilla amb una veritable voluntat negociadora i de forma socialment responsable, tal com va anunciar que faria en un comunicat del passat 25 d’abril, una responsabilitat social que de moment no ha deixat veure.