Celebrada la 4a Conferència de la Secció Sindical Intercentres de CCOO de Roca Sanitario

Aquest matí s’ha celebrat a Barcelona la 4a Conferència de la Secció Sindical Intercentres de CCOO Roca Sanitario, en la qual s’ha escollit per unanimitat la nova direcció de la secció sindical i s’ha acordat que elaboraran un pla de treball que tindrà tres eixos: afiliació, negociació col·lectiva i comunicació. Aquest pla de treball s’aplicarà als centres de Gavà i Alacalá de Henares.

Felipe Trigueros ha estat elegit secretari general de la secció sindical intercentres i encapçala la nova executiva, integrada per 3 delegats de Gavà i 2 d’Alcalá de Henares, i el Consell, format per 8 delegats de Gavà i 5 d’Alcalà de Henares.