S’arriba a un principi d’acord sobre el conveni de Zardoya Otis

La mobilització dels treballadors i treballadores ha permès desbloquejar la negociació

CCOO d’Indústria de Catalunya informem que, gràcies a la mobilització dels treballadors i treballadores de Zardoya Otis, s’ha pogut desbloquejar la negociació del conveni. Després de 10 dies de vaga a tots els centres de treball que la companyia té al conjunt de l’Estat, es va arribar a un principi d’acord que aquest matí ha estat ratificat per prop del 80% dels treballadors i treballadores.

L’acord assolit preveu uns increments salarials que garanteixen la millora del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores de l’empresa i manté la voluntarietat del servei de 24 hores. A més, s’ha aconseguit retirar la proposta de doble escala salarial plantejada per l’empresa.

Nota estatal amb el detall de l’acord

CCOO d’Indústria donem especial valor a la mobilització realitzada pels treballadors i treballadores de Zardoya Otis, que estaven en vaga des del passat 27 d’abril i van realitzar una gran manifestació a Madrid, on es van traslladar treballadors de totes les plantes del grup per reivindicar un conveni digne.