Interès dels delegats i delegades per les mútues i l’Institut d’avaluacions mèdiques

El passat 5 de maig, va tenir lloc a CCOO de Lleida la jornada titulada: “Mútues i ICAM. Gestió sindical sobre les causes i les conseqüències a les empreses”, organitzada per la Federació d’Indústria.

A la jornada, hi van assistir una quarantena de delegats i delegades representatius de tots els àmbits funcionals del sindicat. S’hi va parlar, entre d’altres, de la llei de mútues, dels accidents de treball i les malalties professionals, de la gestió de la incapacitat temporal per contingències comunes, dels drets dels ciutadans i ciutadanes i la seva relació amb l’ICAM, del seguiment de les baixes…

El treball que es va fer durant el matí s’organitzà en quatre grups de 10 persones, a cada grup hi havia un tècnic de salut laboral per dirigir el debat. Les conclusions, les inquietuds i els dubtes que es van generar a cada grup van ser posats en comú posteriorment. Els tècnics que van dinamitzar els grups van ser Felipe Trigueros, Judith Hortet, Roser Cobos i Paco Casas. La jornada es va fer curta a causa d’aquest treball intens, per la qual cosa se’n farà la continuació el proper mes de juny.