Arrenca l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

CCOO d’Indústria hi participem amb una delegació de 97 delegats i delegades

Aquesta tarda arrenca l’11è Congrés de CCOO de Catalunya, que se celebra al Palau de Congressos de Barcelona amb el lema “Fem CCOO”. Hi estan convocats 651 delegats i delegades del conjunt de Catalunya, que hauran d’escollir la nova direcció del sindicat i aprovar les línies estratègiques de treball per als propers quatre anys, per definir cap a on hem d’anar i quins objectius cal prioritzar.

CCOO d’Indústria de Catalunya participem en aquest congrés amb una delegació formada per 97 delegats i delegades, escollits en el 2n congrés de la federació, que es va celebrar els dies 2 i 3 de març al Tecnocampus de Mataró.

Podeu seguir el congrés per streaming a través d’aquest enllaç: Segueix l’11è congrés en directe!