Josep Serra surt reescollit secretari general de CCOO d’Indústria de Girona

Josep Serra encapçala la nova Executiva de CCOO d’Indústria de Girona, després d’haver sortit reescollit per unanimitat com a secretari general del sindicat intercomarcal, en el marc del 2n Congrés, celebrat el dia 14 de febrer a Girona.

Un total de 82 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de la província de Girona van participar en el congrés i van aprovar per unanimitat tant l’Informe de balanç, que va presentar el responsable d’Organització sortint, José Robles, i el Pla d’acció, com les candidatures als diferents òrgans de direcció i les delegacions que aniran als congressos de CCOO d’Indústria de Catalunya i de CCOO de Girona.

En el decurs del congrés van intervenir els secretaris general de la unió intercomarcal, Bartomeu Compte, i de la federació, Javier Pacheco. Bartomeu va fer un repàs de la situació que hem viscut en els darrer quatre anys a la província de Girona i va destacar que cal atacar les causes i les conseqüències de la crisi per poder passar a l’ofensiva i recuperar els drets perduts. Així mateix va sol·licitar la col·laboració de CCOO d’Indústria de Girona, apel·lant a la responsabilitat que implica el volum d’afiliació i representació dels sectors d’Indústria respecte al conjunt de la Unió.

Per la seva banda, Pacheco va destacar la importància del procés congressual, ja que és el moment de decidir el futur del sindicat, va incidir que hem de retornar a una societat igualitària, posar fi a la precarietat i recuperar la dignitat. Per això cal recuperar el valor del treball i recuperar l’organització dels treballadors per poder passar a l’ofensiva.

D’altra banda, el secretari d’Acció Sindical de la federació, José Antonio Hernández, va presentar els plans d’acció de CCOO de Catalunya i de la federació estatal, donant valor a com s’han elaborat, de manera més participativa, i destacant els eixos de treball per al futur.

Josep Serra va presentar el Pla d’acció del sindicat intercomarcal i va destacar la necessitat de reforçar els sectors més precaris, com el carni, per poder defensar amb millors garanties els drets dels treballadors i treballadores, així com prioritzar l’afiliació per poder ser més representatius i tenir més força en la negociació.

Galeria d’imatges del 2n Congrés d’Indústria de Girona