José Manuel Martín és el nou secretari general de CCOO d’Indústria de Tarragona

José Manuel Martín ha sortit escollit per unanimitat com a nou secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, en el marc del 2n Congrés del sindicat intercomarcal, celebrat el dia 10 de febrer a la Riera de Gaià.

Un total de 110 delegats i delegades dels sectors d’Indústria de la província tarragonina van participar en el congrés i van aprovar per unanimitat tant l’Informe de balanç, que va presentar el secretari general sortint, Vicente Moya, i el Pla d’acció, com les candidatures als diferents òrgans de direcció i les delegacions que aniran als congressos de CCOO d’Indústria de Catalunya i de CCOO de Tarragona.

En el decurs del congrés van intervenir els secretaris generals de la unió intercomarcal, Jaume Pros, i de la federació, Javier Pacheco. Pros va fer balanç d’aquest darrer mandat, que ha estat especialment dur a la província, i va destacar els reptes de futur que haurà d’encapçalar la nova direcció de la unió intercomarcal, que ell deixa en aquest procés congressual. Per la seva banda, Pacheco va tenir paraules de reconeixement per l’equip sortint, especialment per a Vicente Moya, i el va animar a afrontar els reptes en la seva nova responsabilitat. També va instar el nou equip a seguir treballant en la mateixa línia i a avançar per posar el sindicat a l’ofensiva per poder construir una alternativa a les polítiques de dretes i retallades.

D’altra banda, el secretari d’Acció Sindical de la federació, José Antonio Hernández, va presentar els plans d’acció de CCOO de Catalunya i de la federació estatal, explicant que es tracta d’uns documents més participatius i propositius, en línia amb el canvi i els reptes de futur que es planteja el sindicat per tal d’obrir-se a la societat, que tothom se senti representat i que torni a situar-se al centre del debat sociopolític.

Martín va presentar el Pla d’acció i les principals propostes de CCOO d’Indústria de Tarragona per a aquest mandat que iniciem i va instar tots els presents a sumar esforços i treballar activament per tirar-los endavant i aconseguir un sindicat més proper, més transparent, més participatiu i més útil per als treballadors i treballadores i per a la societat en general.

Galeria d’imatges del 2n Congrés d’Indústria de Tarragona