Joan Carles Gallego assistirà a la presentació de la Marxa Pagesa, que tindrà lloc del 26 al 28 de gener

Roda de premsa d’Unió de Pagesos demà dimarts, 24 de gener, a les 11.30 hores, al Col·legi de Periodistes de Catalunya

Unió de Pagesos ha convocat roda de premsa per presentar la Marxa Pagesa per la dignitat de la pagesia, mobilització que començarà el 26 de gener a set territoris i acabarà el 28 de gener a Barcelona. La roda de premsa es farà demà dimarts, 24 de gener, a les 11.30 hores, al Col·legi de Periodistes de Catalunya (rambla de Catalunya, 10, Barcelona) i per part de CCOO de Catalunya hi assistirà el seu secretari general, Joan Carles Gallego

Amb aquesta marxa amb tractors, que sortirà el dijous 26 de gener de Girona, la Plana de Lleida, Muntanya, el Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre, la Catalunya Central i l’àrea metropolitana de Barcelona, i que confluirà el dissabte 28 a Barcelona, Unió de Pagesos vol defensar la dignitat de la pagesia, així com reivindicar el reconeixement de l’activitat agrària i la necessitat de renovar el contracte de la societat amb el camp en la conjuntura del canvi social i polític que viu Catalunya.

A la roda de premsa intervindran Joan Caball, coordinador nacional d’Unió de Pagesos, i, a més de Joan Carles Gallego, representants d’UGT de Catalunya (Laura Pelay) i USOC (Maria Recuero).

Barcelona, 23 de gener de 2017

Agenda: