CCOO i UGT fan una crida a la mobilització al sector d’instal·ladors de telefonia davant l’incompliment dels acords signats

Davant els incompliments dels acords signats a nivell estatal al sector d’instal·ladors de telefonia per part d’algunes de les empreses contractistes, com Liteyca i Cobra, CCOO i UGT consideren necessari reactivar la Comissió Paritària del sector, malgrat les reticències de la patronal ADEMI, per tal de donar resposta a aquestes situacions i continuar avançant en la regulació de les condicions laborals del sector. CCOO i UGT volen una regulació que inclogui totes les contractes i subcontractes de totes les operadores de telefonia.

Amb la voluntat de donar una resposta sindical a aquesta situació, CCOO i UGT fan una crida a la mobilització del sector per deixar palès el malestar dels treballadors i treballadores del sector davant d’aquests incompliments dels acords signats. Per aquesta raó, insten les empreses del sector a participar en les manifestacions convocades al conjunt de l’Estat el proper 15 de desembre en defensa de l’ocupació, els salaris i les pensions.

Així mateix, es convocarà una mobilització sectorial el proper 23 de desembre, amb concentracions a les diferents capitals de província.

Comunicat conjunt de CCOO i UGT