CCOO d’Indústria oferim un nou servei d’assessorament específic en salut laboral

Aquest mes de setembre, CCOO d’Indústria de Catalunya posem en marxa un nou servei d’assessorament específic en matèria de salut laboral per a la representació sindical, afiliació i treballadors i treballadores dels sectors que engloba la federació. L’horari d’aquest servei d’assessorament de salut laboral serà dimarts i dijous, de 10 a 13 hores.

Per garantir un millor funcionament d’aquest servei, caldrà demanar cita prèviament trucant al 93 481 27 96. El cost per a les persones no afiliades serà de 50 €.

Amb aquest nou servei d’assessorament, CCOO d’Indústria pretén donar resposta a les necessitats detectades en els seus sectors en un tema tan important com la salut laboral, la seguretat en el lloc de treball i la prevenció.