Enfortim CCOO d’Indústria de Catalunya per ser més útils als treballadors i treballadores dels sectors industrials

En la reunió del Consell de la federació s’ha aprovat la integració dels companys i companyes d’Agroalimentària a Indústria

Avui ha quedat constituïda la nova federació CCOO d’Indústria de Catalunya, amb la integració dels companys i companyes de la ja dissolta Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya. Amb aquesta integració es tanca un procés que es va iniciar l’octubre de 2014, amb l’acord de col·laboració de les dues organitzacions, que ens ha permès construir una nova federació que agrupa els principals sectors industrials del país, amb l’objectiu de ser més útils als treballadores i treballadores que representem.

La nova federació d’Indústria sorgida d’aquest procés té 42.047 persones afiliades i 6.813 delegats i delegades, i representa més del 80% treballadors i treballadores (més de 475.000) dels principals sectors de la indústria del país, concretament dels sectors d’alimentació, automoció i transports, begudes, càrnies, energia, estacions de servei, metall i siderúrgia, mineria i indústries extractives, moda, química i vidre i ceràmica, a més del sector d’activitats del camp i no industrials.

Amb la integració d’avui també es reforça l’aposta del X Congrés confederal d’enfortir l’organització amb la redefinició del mapa sectorial i federal de CCOO.