CCOO d’Indústria impulsa un procés participatiu per definir quin tipus de mobilització s’engegarà al sector del metall de Barcelona

CCOO d’Indústria de Catalunya està impulsant un procés participatiu de consulta entre els metal·lúrgics i metal·lúrgiques de la província de Barcelona per definir plegats, igual que es va fer amb la proposta de plataforma reivindicativa del conveni, quin tipus de mobilització es durà a terme al sector del metall de la província per forçar la patronal UPM a canviar d’actitud i desbloquejar la negociació del Conveni del metall de Barcelona.

A partir d’aquesta setmana i fins al 15 de juliol es convocaran assemblees a les empreses del sector del conjunt de la província on CCOO té representació, per informar els treballadors i treballadores de la situació d’estancament de les negociacions del conveni, per l’actitud de bloqueig i la manca de voluntat de la patronal UPM, i per convidar-los a respondre l’enquesta per decidir quin tipus de mobilització cal impulsar al sector per trobar una solució que permeti assolir un conveni de futur, en consonància amb la realitat econòmica i industrial del sector.

Aquest procés participatiu porta per lema “Defensem la proposta, construïm la mobilització” i les enquestes es podran respondre en paper a les empreses i sindicats comarcals o telemàticament a través de la pàgina web de CCOO d’Indústria de Catalunya: www.industria.ccoo.cat (al banner situat a la columna de la drets de la pàgina) o d’aquest enllaç directe: ENQUESTA METALL BARCELONA.

L’enquesta consta d’una única pregunta: “Quin es el tipus de vaga sectorial més adient per tal d’aconseguir els objectius que ens hem marcat en la mesa de negociació del Conveni del metall de Barcelona?”