Ja podeu veure el documental ‘Ni doblegats ni domesticats’

El projecte documental Ni doblegats ni domesticats ja s’ha estrenat en obert a Internet i el podeu veure en aquesta adreça: www.nidoblegatsnidomesticats.org. Les federacions d’Indústria i Agroalimentària de CCOO de Catalunya us convidem a veure’l i us volem demanar que ens ajudeu a fer-ne la màxima difusió perquè arribi a quanta més gent millor, amb la idea de generar un debat sobre el paper que ha de tenir el sindicalisme de classe i els seus reptes de futur.

Ni doblegats ni domesticats és un projecte promogut per les federacions d’Indústria i Agroalimentària i produït per Compacto Produccions, amb motiu del 50è aniversari de CCOO de Catalunya. Es tracta d’un híbrid on ficció i documental s’entrellacen per plantejar els reptes de futur que ha d’afrontar el sindicalisme de classe i CCOO, com a sindicat, d’una manera fresca i desenfadada, incorporant l’opinió dels més joves, sense oblidar les grans lluites que ens van permetre assolir drets laborals i socials, millorar les condicions de treball i lluitar per una societat més justa.

Us recordem que els mecenes del projecte podeu passar a recollir les vostres recompenses per la seu de la federació d’Indústria (Via Laietana, 16, 3a planta).

Us deixem el tràiler del documental, perquè aneu fent boca: TRÀILER NI DOBLEGATS NI DOMESTICATS.