La FI.CCOO.CAT guanya les eleccions sindicals a l'antiga SONY
La FI.CCOO.CAT valora molt positivament els resultats de les eleccions sindicals celebrades a Idneo Technologies i a Barcelona Clean Technologies (les dues empreses que fins al desembre de 2010 eren SONY BCN Tec. i que llavors van passar a formar part de Ficosa i Comsa-Emte).
A
Idneo Technologies, que engloba la part que era coneguda com Disseny de BCN Tec., CCOO ha estat l’única força sindical que ha presentat candidatura i ha aconseguit els 9 delegats que s’escollien per al comitè d'empresa, amb un 88% de vots a favor. CCOO destaca l’àmplia participació, que ha estat del 70,83%.
A
Barcelona Clean Technologies Hub, que englobala part de fàbrica, CCOO ha obtingut la majoria del comitè d’empresa, amb 9 delegats, i ha estat la força més votada tant al col·legi d’especialistes com al de tècnics. El comitè ha quedat repartit així: 9, CCOO; 6, CGT; 4, grup independent; i 2, UGT. La participació ha estat del 91%.
Compartir a:
25/03/2011