Xarxes socials

CCOO d'Indústria de Catalunya a les xarxes socials

CCOO d'Indústria de Catalunya està present en diverses xarxes socials per informar de les activitats del sindicat i per relacionar-se i interactuar amb totes aquelles persones, afiliades, amigues o simpatitzants, que s'hi apuntin.

CCOO d'Indústria i CCOO de Catalunya tenen presència a Internet més enllà de les respectives pàgines web, per donar servei i informar els treballadors i treballadores des d'altres llocs de la xarxa com Facebook, Twitter i Youtube

CCOO d'Indústria està present a Facebook per oferir als seus usuaris i usuàries l'oportunitat de compartir enllaços, opinions, etc. i de relacionar-se amb el sindicat d'una nova manera complementària als canals habituals existents. Al Facebook de la Federació d'Indústria hi podràs veure fotos i vídeos i també hi podràs participar creant debats i compartint la teva opinió amb la resta de la comunitat. A més, també s'hi convocaran els principals esdeveniments i campanyes que organitzi o en les que participi el sindicat.

Facebook de CCOO d'Indústria de Catalunya:

Facebook de CCOO de Industria:

Facebook de CCOO de Catalunya:

Amb Twitter, CCOO d'Indústria i CCOO de Catalunya s'afegeixen a l'ús de l'eina de microblòguing més popular del moment. Llegeix missatges i titulars de totes les fonts que t'interessin i estigues informat a l'instant de l'activitat del sindicat amb només un clic. Segueix-nos a:

Twitter de CCOO d'Indústria de Catalunya:

Twitter de CCOO de Industrial:

Twitter de CCOO de Catalunya:

CCOO de Industria disposa d'un canal al YouTube on penja tots els vídeos que s'emeten per Industria TV. T'hi pots subscriure a l'adreça següent:

CCOO de Catalunya també té un canal de YouTube on hi pots consultar els programes de tv del sindicat, entrevistes, declaracions, documentals i reportatges de manifestacions i altres activitats sindicals en format vídeo. T'hi pots subscriure a l'adreça següent: