Concentració per exigir a SLM-T12 la readmissió dels treballadors acomiadats

Aquest divendres, coincidint amb l'acte de conciliació pels acomiadaments, convoquem una concentració de suport als companys acomiadats per SLM-T12, tres dels quals són delegats de CCOO, i per exigir a la direcció de l'empresa la seva readmissió immediata.

més informació »

Documents presentats en la roda de premsa de CCOO d'Indústria sobre l'acord amb el Grupo Jorge i la campanya contra la precarietat en el sector carni

Documents presentats en la roda de premsa de CCOO d'Indústria, convocada el 5 de setembre de 2018, sobre l'acord amb el Grup Jorge per a la laboralització d'uns 1.400 treballadors i treballadores falsos autònoms i la campanya contra la precarietat en el sector carni.

més informació »

CCOO exigim garanties de futur per als treballadors i treballadores del Grup Codorníu davant l'operació de venda de la companyia

CCOO sol·licitem a la direcció de Codorníu que ens informi de la reunió del Consell d'Administració que s'ha celebrat aquest matí sobre l'operació de venda de la companyia. Així mateix, demanem mantenir una reunió, al més aviat possible, amb la nova direcció de Carlyle.

més informació »

CCOO exigeix a SLM, subcontracta de Seat Martorell, la readmissió dels 4 treballadors acomiadats, 3 d'ells delegats del sindicat

Conducta antisindical i repressora d'SLM i del Grup SESÉ, que ahir va acomiadar amb falses acusacions.

més informació »

CCOO desconvoca la vaga a l'empresa SLM

Proveïdora de SEAT.

CCOO exigeix a Alliance Healthcare la readmissió dels dos acomiadats

Demà dimarts, 31 de juliol, concentració a les 11.00 h a la plaça de la Vila del Prat de Llobregat.

CCOO, contra l'externalització a l'empresa SLM, proveïdora de SEAT

Vaga convocada els dies 1, 2 i 3 d'agost .

més informació »

CCOO de Lleida continua la seva lluita contra les falses cooperatives de la indústria càrnia

Suport a una treballadora de l'escorxador Avidel i la falsa cooperativa Servicarne.

Signat el Conveni del metall de Barcelona

Referència en la negociació col·lectiva als sectors industrials.

més informació »

Desconvocada la vaga parcial a Tecnoclinic

S'obre un període de negociació per donar resposta a la plantilla.

més informació »

Signat un acord laboral amb el Grupo Jorge que permetrà laboralitzar més de 1.200 falsos autònoms

Falsos autònoms passen al Règim General de la Seguretat Social.

més informació »

CCOO valorem positivament el seguiment de la vaga del tèxtil

CCOO d'Indústria valorem molt positivament l'èxit i la normalitat amb què es va desenvolupar la convocatòria de vaga al sector tèxtil i la confecció que CCOO hem dut a terme en solitari i que ha estat secundada per més del 70% de les treballadores i treballadors de les empreses del sector del nostre territori, superant amb escreix les expectatives que tenia la nostra contrapart.

més informació »

Seguiment i valoració de la vaga del sector tèxtil

Demà dijous, 19 de juliol, a les 12.00 hores, a Sabadell.

més informació »

La plantilla de Tecnoclinic inicia una vaga parcial davant els canvis que pretén aplicar l'empresa

Faran vaga de 2 hores per torn des del 19 de juliol fins al 3 d'agost per manifestar el seu rebuig als canvis que pretén aplicar la direcció de l'empresa en algunes seccions, amb la implantació d'un quart torn de treball, sense acord amb la representació de la plantilla. CCOO exigim a l'empresa que s'assegui a negociar amb el comitè amb la voluntat d'arribar a un acord que garanteixi les condicions laborals de les treballadores i treballadors i permeti resoldre la situació.

CCOO denuncia l'empresa TESCA SPAIN BARCELONA per vulneració del dret de vaga

Empresa tèxtil de Massanes.

19 de juliol, vaga del sector del tèxtil i la confecció

CCOO entenem que és el moment de recuperar els drets perduts amb la crisi i que un cop superada cal acabar amb els salaris de misèria. No podem permetre que la patronal segueixi precaritzant les condicions laborals de les treballadores i treballadors de les empreses tèxtils, mentre el sector genera treball i riquesa. Per aquesta raó, fa dues setmanes que estem preparant la vaga per garantir l'èxit de la convocatòria, amb una resposta molt positiva fins al moment de les principals empreses del sector del nostre territori.

més informació »

CCOO exigim a Alliance Healthcare la readmissió dels dos acomiadats i que s'assegui a negociar les condicions laborals del col·lectiu de transportistes

En el marc de l'ofensiva sindical que estem duent a terme contra la precarietat laboral, CCOO d'Indústria denunciem la situació que pateix el col·lectiu de treballadors autònoms dependents d'Alliance Healthcare i el conflicte obert davant la falta de reconeixement dels drets d'aquest col·lectiu per part de la companyia, que no vol negociar col·lectivament les seves condicions laborals. Així mateix, denunciem la represàlia que han patit dos d'aquests treballadors, quan han intentat organitzar-se per defensar els drets del col·lectiu de transportistes, ja que la companyia els ha acomiadat.

més informació »

Signat el principi d'acord sobre el Conveni del metall de Girona

CCOO d'Indústria valorem positivament el principi d'acord, ja que recull els principals objectius que ens havíem marcat en aquesta negociació i ha estat validat per unanimitat per la nostra representació i afiliació del sector en les assemblees informatives prèvies a la signatura.

més informació »

CCOO valorem molt positivament el principi d'acord sobre el Conveni del metall de Tarragona

La pressió de la vaga de 24 hores al sector del metall de Tarragona prevista aquest mes de juliol, ha permès desbloquejar les negociacions del conveni sectorial. Hem aconseguit incorporar una clàusula que garanteix que no hi haurà compensació ni absorció dels increments durant la vigència del conveni, de manera que els increments seran reals, una qüestió que per a nosaltres era fonamental per poder tancar un acord.

Vaga al sector del tèxtil i la confecció el proper 19 de juliol

La patronal del tèxtil s'equivoca una vegada i una altra, però en aquesta ocasió no ho consentirem. Ha decidit que la negociació del conveni ha arribat a la seva fi i ha lliurat una proposta de tancament que és clarament insuficient perquè CCOO pugui signar un acord. Per això hem convocat vaga el 19 de juliol.

més informació »

Analitzem la situació del sector ferroviari amb els delegats de les empreses del sector a Catalunya

En el decurs de l'assembles es van plantejar les tres qüestions que ens preocupen especialment i que podrien derivar en una mobilització sectorial de cara al mes de setembre. La primera d'aquestes qüestions és la liberalització que està patint el sector a Europa, també es va posar sobre la taula la política de contractacions de RENFE quant als serveis de manteniment i la reunió prevista amb el Ministeri de Foment.

més informació »

L'assemblea del tèxtil i la confecció de CCOO d'Indústria de Catalunya insta la mesa de negociació del conveni a convocar una vaga sectorial

Treballadores i treballadors del sector del tèxtil i la confecció de Catalunya fan una crida a la vaga sectorial el proper 13 de juliol com a resposta a la darrera proposta de la patronal a la mesa de negociació, una proposta que incompleix allò acordat en l'AENC. No podem permetre aquesta doble moral de no respectar allò que defensen per als convenis quan ho han d'aplicar en el del seu sector, i hem de dir ben alt a la mesa que aquesta proposta no està en la línia de les nostres reivindicacions i ens aboca al conflicte.

més informació »

CCOO i UGT convoquem vaga de 24 hores al sector del metall de Tarragona per exigir el desbloqueig del conveni sectorial

Davant la impossibilitat d'avançar en la consecució d'un acord per la manca de voluntat negociadora de la patronal, CCOO i UGT incrementen la mobilització amb la convocatòria d'una jornada de vaga de 24 hores al sector del metall de la província de Tarragona el proper 13 de juliol.

Ruptura de les negociacions del Conveni de marroquineria de Catalunya

CCOO lamentem la manca de voluntat de la patronal per avançar en les negociacions, amb una proposta d'augment de la jornada laboral en 60 hores més per any i uns increments salarials molt per sota de la proposta de l'AENC i sense clàusula de garantia salarial. L'actitud de la patronal ens aboca irremeiablement al conflicte. En aquest escenari, la pròxima setmana convocarem la nostra representació sindical i les treballadores i treballadors del sector a una assemblea per explicar-los la situació de ruptura de les negociacions i preparar un calendari de mobilitzacions al sector.

més informació »

El Comitè d'Empresa i CCOO del Grup Codorníu han demanat una reunió de caràcter urgent a la direcció del grup perquè aquesta compleixi amb la seva obligació d'informar la representació dels treballadors i treballadores sobre aquesta operació de venda, i per exigir que aquesta es faci amb garanties per a les treballadores i treballadors del grup. En aquest sentit, la federació CCOO d'Indústria, juntament amb CCOO del Grup Codorníu, vetllarem perquè així sigui.

més informació »

S'arriba a un principi d'acord sobre el conveni del metall de Barcelona

L'acord arriba després de vuit reunions de negociació i d'haver mantingut el sector en tensió sostinguda, la qual cosa ens ha permès trencar la dinàmica de paralització de les negociacions de la patronal i fiançar les nostres propostes de recuperació i repartiment de la riquesa que generem les persones treballadores, ampliació de drets i desenvolupament de mesures d'igualtat, entre altres.

Actes amb motiu del 28 de Juny, Dia de l'Orgull LGTBI

El 28 de juny, CCOO d'Indústria de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia de l'Orgull LGTBI i refermem el nostre rebuig contra qualsevol tipus de violència o discriminació contra el col·lectiu LGTBI, tant en l'àmbit laboral com en la societat en general.

Altres notícies »