CCOO constituïm la Coordinadora dels polígons petroquímics de Tarragona

Avui hem constituït la Coordinadora del Polígon Petroquímic Nord de Tarragona, amb l'objectiu d'organitzar i coordinar l'acció sindical de les empreses principals i les seves auxiliars per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores del sector petroquímic de Tarragona.

més informació »

Noves jornades de vaga a les empreses tèxtils IEBOSA i IEMESA per exigir un pacte d'adhesió al conveni sectorial vigent

Dijous 15 i divendres 16 de novembre.

més informació »

La plantilla d'Endesa es mobilitza a Sabadell per unes condicions laborals dignes i un repartiment just dels beneficis

Davant el bloqueig de les negociacions del conveni per part de l'empresa, les treballadores i treballadors d'Endesa s'estan mobilitzant a les diferents comarques per reivindicar unes condicions laborals dignes per a la plantilla i un repartiment més just dels beneficis. Aquest dimecres ho faran a la seu de Sabadell.

més informació »

Vaga a les empreses tèxtils IEBOSA i IEMESA per exigir un pacte d'adhesió al conveni sectorial vigent

L'empresari, que és propietari de les dues empreses, es nega a signar el pacte articulat al Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció encara vigent que CCOO estem defensant, davant l'acord extraestatutari signat per la patronal i UGT en minoria. CCOO li exigim que reconsideri el seu posicionament o ens veurem abocats a la mobilització.

més informació »

Èxit de la vaga convocada a les empreses del grup Vall Companys

CCOO d'Indústria valorem positivament el seguiment de la vaga convocada avui a les empreses del grup Vall Companys, ja que s'ha aconseguit aturar la producció als escorxadors que el grup carni té a Lleida, Cuenca i Ciudad Real. En el cas dels centres de Lleida, l'aturada ha estat del 100%.

més informació »

La plantilla d'Endesa es mobilitza per unes condicions laborals dignes i un repartiment just dels beneficis

Les negociacions del conveni col·lectiu d'Endesa continuen bloquejades per part de la patronal, que insisteix en uns plantejaments de retallades i precarització, que són del tot inassumibles. Davant d'aquest escenari, les treballadores i treballadors d'Endesa tornen a mobilitzar-se aquest dimecres davant la seu de l'Hospitalet de Llobregat per reivindicar unes condicions laborals dignes per a la plantilla i un repartiment més just dels beneficis.

més informació »

Vaga al grup Vall Companys contra la subcontractació, els falsos autònoms i les falses cooperatives

En el cas de Catalunya, la vaga afecta el centre de treball d'Avidel (antiga Milsa) i les oficines de Serese, tots dos a la ciutat de Lleida. A l'escorxador d'Avidel, la vaga començarà a les 19 h d'avui, coincidint amb l'inici del torn de nit.

més informació »

CCOO de Catalunya lamenta la mort de Salva López, històric sindicalista de la química i el tèxtil

CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort de l'històric sindicalista Salvador López a causa d'una llarga malaltia, amb 67 anys. El Salva ha estat un referent en el món de la química i el tèxtil.

més informació »

CCOO valorem positivament el principi d'acord assolit amb la FIC, ja que recull les reivindicacions de la plantilla

La pressió de la vaga i la unió del conjunt de treballadors i treballadores de la Fundació Privada de la Indústria de la Carn (FIC) han donat els seus fruits i aquest matí la direcció de l'empresa ha rectificat el seu posicionament i ha subscrit un principi d'acord amb la representació sindical en els termes que l'assemblea de treballadors i treballadores, juntament amb CCOO, estàvem reivindicant. Un preacord que posa fi al conflicte obert les darreres setmanes i que haurà de ser ratificat per la plantilla.

més informació »

CCOO exigim a la nova direcció garanties de futur per als treballadors i treballadores del Grup Codorníu

CCOO demanem una reunió urgent amb la nova direcció del grup per conèixer quan abans millor l'estratègia i el pla de futur que els nous propietaris tenen per a l'empresa, i exigir-los garanties d'estabilitat i de futur per al conjunt de treballadors i treballadores, així com la definició d'un projecte industrial per a la companyia.

més informació »

CCOO d'Indústria rebutgem l'ERO anunciat per Esteve Pharmaceuticals per acomiadar 103 treballadors i treballadores

CCOO rebutgem l'ERO d'extincions que ha anunciat l'empresa, que afecta 103 treballadors i treballadores dels centres de treball del passeig de la Zona Franca i Parc Científic de Barcelona i de la xarxa comercial. CCOO considerem que les causes econòmiques i organitzatives que esgrimeix l'empresa no justifiquen aquest expedient. Per això li exigim que retiri aquesta mesura i la instem a buscar una sortida negociada que garanteixi el manteniment dels llocs de treball.

més informació »

La mediació per la vaga dels auxiliars de veterinària dels escorxadors finalitza sense acord

L'empresa s'ha negat a assegurar el cobrament dels salaris pendents dels treballadors i treballadores en un curt termini i tampoc ha volgut parlar de les reivindicacions que estem plantejant CCOO i UGT sobre les condicions de treball i el manteniment del poder adquisitiu d'aquests treballadors i treballadores. De manera que no ens queda altra alternativa que mantenir la convocatòria de vaga prevista els propers dies 5 i 6 de novembre.

més informació »

S'arriba a un acord sobre l'ERO de Lacoste

CCOO fem una valoració positiva de l'acord, ja que permet minimitzar l'impacte de l'expedient i donar una sortida digna als treballadors i treballadores afectats.

més informació »

Jornada de lluita del tèxtil a Ontinyent (València)

Convenció d'Euratex 2018.

més informació »

CCOO d'Indústria rebutgem l'ERO presentat per Lacoste per acomiadar 100 treballadors i treballadores

CCOO donem total suport a les reivindicacions i la mobilització dels treballadors i treballadores en la seva lluita perquè es concreti un pla de viabilitat que garanteixi el futur i l'estabilitat dels llocs de treball. Els dies 26, 27, 29 i 31 d'octubre es concentraran davant la botiga Lacoste del passeig de Gràcia de Barcelona en defensa dels llocs de treball.

més informació »

Els auxiliars de veterinària dels escorxadors es mobilitzen per denunciar la seva precària situació laboral

Es concentraran aquest divendres davant el Departament de Salut. CCOO d'Indústria donem suport a la mobilització i exigim a l'Administració i a l'empresa que donin resposta a la reivindicació d'aquests treballadors i treballadores per resoldre aquesta lamentable situació.

més informació »

CCOO defensa el lliure exercici del dret de manifestació pel conveni de la indústria tèxtil

Avui dimecres, 24 d'octubre, concentració a Ontinyent (València) durant la celebració de la convenció del sector Euratex 2018.

més informació »

Mobilitzacions a Endesa davant el bloqueig de les negociacions del conveni

La pròxima acció de protesta serà aquest dijous, 25 d'octubre, amb una concentració de 15 a 16 h, al costat de la seu d'Endesa a Barcelona (carrer de Roger de Flor), a la qual està previst que hi assisteixi el secretari general de la federació d'Indústria de CCOO, José Antonio Hernández. Si en les pròximes reunions no es desbloquegen les negociacions, es convocaran noves mobilitzacions el mes de novembre a les diferents seus que Endesa té a Catalunya.

més informació »

24 d'octubre, concentració i manifestació pel conveni de la indústria tèxtil a Ontinyent (València)

L'objectiu de la mobilització és pressionar patronals i empreses perquè es reobri la mesa de negociació del Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció, i deixar sense efectes el pacte d'eficàcia limitada signat el passat mes de setembre per UGT i la patronal del sector. De Catalunya sortiran tres autocars, des de diferents comarques, i la previsió és que s'hi traslladin unes 165 persones, que exigiran un conveni digne per a les treballadores i treballadors del sector. Hi assistiran el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pachecho, i de CCOO d'Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández.

Desconvocada la vaga a Acabats 2013

Prevista per als dies 23 i 25 d'octubre.

més informació »

Vaga al grup Vall Companys contra la subcontractació, les falses cooperatives i els falsos autònoms

CCOO d'Indústria hem convocat vaga el proper 6 de novembre a les sis empreses que el grup carni Vall Companys té a Catalunya, Aragó i Castella-la Manxa davant l'incompliment reiterat per part del grup de la resolució de la Inspecció de Treball per incorporar a la seva plantilla els 2.500 falsos autònoms que treballen a les seves empreses a través de falses cooperatives de treball associat.

més informació »

Vaga a l'empresa Acabats 2013 per l'incompliment del pacte articulat al conveni de la indústria tèxtil

CCOO donem suport a la vaga convocada els dies 23 i 25 d'octubre davant l'incompliment, per part de l'empresa, del pacte articulat d'adhesió al Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció 2015-2017, assolit fa unes setmanes amb la representació legal de la plantilla.

més informació »

CCOO advertim la patronal del cava que si no desbloqueja la negociació del conveni sectorial hi haurà mobilització

CCOO defensem un conveni que permeti donar estabilitat al sector per afrontar els reptes que planteja l'escenari actual, on ens trobem amb una entrada important de capital estranger a les principals empreses del sector. Si en les properes reunions no es desencalla la negociació, CCOO convocarem una assemblea de delegades i delegats del sector per concretar un calendari de mobilitzacions per a la campanya de Nadal.

Molt bon resultat de CCOO a Elecnor Tarragona

CCOO ens situem com a força majoritària als centres de treball d'Elecnor de la província de Tarragona, després d'aconseguir 10 dels 14 delegats i delegades que s'escollien en les eleccions sindicals celebrades recentment.

Lamentem la mort del company sindicalista maresmenc Francesc Roura Angelats

Havia estat secretari d'Organització de les CCOO al Maresme.

més informació »

Nova mobilització per exigir a SLM-T12 la readmissió dels treballadors acomiadats

Des d'avui i fins divendres, els quatre companys acomiadats per SLM-T12 tornaran a concentrar-se davant les instal·lacions de Seat a Martorell per denunciar la persecució sindical de la qual han estat víctimes i reclamar a les direccions d'SLM-T12 i del Grup Sesé la seva readmissió. CCOO d'Indústria ens sumem a aquestes reivindicacions i convoquem una concentració de suport als delegats i afiliat acomiadats el divendres, 19 d'octubre.

Concentració de suport als transportistes acomiadats per Alliance Healthcare

Hi participaran les persones que integren l'estructura i el consell de la unió territorial i el sindicat intercomarcal d'Indústria de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya central per manifestar el suport del sindicat als treballadors afectats, volem exigir a la multinacional la readmissió d'aquests companys i que s'assegui a negociar un acord professional que reculli les condicions laborals del col·lectiu de transportistes.

La plantilla de la Fundación de la Industria Cárnica prepara mobilitzacions

CCOO d'Indústria donem suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores, davant la situació que estan patint a causa de l'endarreriment en el pagament de les nòmines i la manca de resposta de l'empresa a les demandes que fa temps que reclama la plantilla.

Transparència Indústria 1r semestre del 2018

CCOO d'Indústria de Catalunya presentem una nova edició del document "Els comptes clars", tancada a 30 de juny de 2018. En aquest document us detallem la dimensió de la nostra federació i el que representem, també us expliquem l'activitat sindical que hem dut a terme durant el primer semestre de 2018 i us presentem els nostres comptes i els nostres recursos.

més informació »

CCOO seguim exigint a Alliance Healthcare la readmissió dels dos acomiadats

Durant tota aquesta setmana, els transportistes acomiadats per Alliance Healthcare traslladen la seva acampada reivindicativa davant les portes de la planta de Polinyà per continuar denunciant la situació que pateix el col·lectiu de treballadors autònoms dependents d'Alliance Healthcare i el conflicte obert davant la falta de reconeixement dels drets d'aquest col·lectiu per part de la companyia.

més informació »

S'arriba a un acord a Mantenimiento de Infraestructuras Baleares que suposa una millora de les condicions laborals

CCOO valorem positivament l'acord assolit, ja que suposa una millora important per a la plantilla en matèria de jornada i horaris. Un acord que ha estat possible gràcies a la pressió de la vaga convocada per a aquest mes i que avui ha estat ratificat pels treballadors i treballadores en assemblea.

més informació »

CCOO de Catalunya lamenta l'accident laboral que va ocasionar la mort d'un treballador subcontractat a l'empresa Borges

Ahir dilluns, 24 de setembre, va morir un treballador a Reus.

Concentració per exigir a SLM-T12 la readmissió dels treballadors acomiadats

Aquest divendres, coincidint amb l'acte de conciliació pels acomiadaments, convoquem una concentració de suport als companys acomiadats per SLM-T12, tres dels quals són delegats de CCOO, i per exigir a la direcció de l'empresa la seva readmissió immediata.

més informació »

Documents presentats en la roda de premsa de CCOO d'Indústria sobre l'acord amb el Grupo Jorge i la campanya contra la precarietat en el sector carni

Documents presentats en la roda de premsa de CCOO d'Indústria, convocada el 5 de setembre de 2018, sobre l'acord amb el Grup Jorge per a la laboralització d'uns 1.400 treballadors i treballadores falsos autònoms i la campanya contra la precarietat en el sector carni.

més informació »

CCOO exigim garanties de futur per als treballadors i treballadores del Grup Codorníu davant l'operació de venda de la companyia

CCOO sol·licitem a la direcció de Codorníu que ens informi de la reunió del Consell d'Administració que s'ha celebrat aquest matí sobre l'operació de venda de la companyia. Així mateix, demanem mantenir una reunió, al més aviat possible, amb la nova direcció de Carlyle.

Altres notícies »